Service management systeem

Meer gemak, efficiency en inzicht in je machinepark

Onderhoud is een middel. Een krachtig middel, mits je dit goed inzet.
Daarom maken wij gebruik van een service management systeem voor al je preventief-, correctief onderhoud en NEN 3140 keuringen. Hierdoor word je als werkplaats chef en als eigenaar ontzorgd van alle papieren rompslomp.

Onze monteur vult al zijn bevindingen in op de tablet en na het beëindigen van het onderhoud tekent de klant zijn werkbon en krijgt de klant alle werkbonnen en inspectierapporten digitaal via de mail.

Een extra voordeel is dat je tijdens een ISO-9001 audit helemaal op orde bent met alle rapporten en keuringen, mits Velmon het onderhoud volgens planning heeft kunnen uitvoeren.

Service Portal

Bij een onderhoudscontract kan je ook gebruik maken van een service portal waar je de status van alle machines in je machinepark in één oogopslag kan zien. Dan hoef je niet een QR-code te scannen bij de machine en heb je via je pc/laptop alle werkbonnen, inspectierapporten op één plek staan.

QR-code portal en QR-code sticker

Mocht er een storing aan één van je machines zijn dan kan je door middel van het scannen van de QR-code sticker deze storing direct bij ons melden en wij gaan dan zo snel als mogelijk een service monteur inplannen om de storing op te lossen. Tevens kan je direct alle gegevens van de machine en het uitgevoerde onderhoud zien.

Meer weten over Service Management Systeem?

Leer meer over ons service management systeem en download gratis onze brochure.

Liever persoonlijk contact?

Service management systeem

Door ons service management systeem en QR Portal heb je altijd overzicht over de staat van je machine. Wil je meer weten? Download meer informatie en neem contact op.

Hans Meijer werkzaam als operationeel directeur bij Velmon Service en Revisie
Hans Meijer Operationeel Directeur
06-83505227 [email protected]